Beültünk a legerősebb 4 ajtós Mercedes-AMG-be, a 843 lovas hibrid GT-be
Még szoknunk kell, hogy a kocsi hátulján egy méretes elektromos csatlakozóaljzat található a GT 63 S típusjelzés alatt.
Még szoknunk kell, hogy a kocsi hátulján egy méretes elektromos csatlakozóaljzat található a GT 63 S típusjelzés alatt.
A jelek szerint a Cayenne-t követően a Panamerából is érkezik a Turbo GT kivitel.
Az újdonság végsebessége messze meghaladja a 300 km/h-t.
A négyajtós kivitelű és 461 literes csomagtartójú modell várhatóan szupererős plugin hibrid hajtáslánccal támad.
A legújabb Panamera Turbo S több mint két másodperccel ment jobb időt, mint az elektromos Taycan.
Mostantól már nem a Panamera Turbo, hanem a Mercedes-AMG GT 63 S a német pálya ura.
Kipróbáltuk, hogy milyen a BMW nagy sportkupéja, mellyel adott esetben akár egy komplett család is elegánsan és meglehetősen dinamikusan suhanhat. Túlméretezett vese nélkül, csodaszép formatervvel hódít az új nagy 8-as.
A zuffenhauseni gyártó egy extrákkal alaposan telepakolt limitált szériát készített a születésnapra.
Üzemanyagot, gumit és önbizalmat is nagy mennyiségben pusztít ez a kőkemény Mercedes. Ami Ferrarikkal mozog egy ligában, és gombnyomásra egész kényelmes családi autóvá varázsolható.
Vázoljuk, hogy teljesítménye alapján körülbelül hova helyezhető el a cég új ultragyors töltője.
Ezzel a stuttgarti rombolóval egyszerre akár négyen is igen nagy tempóban utazhatnak, jövünk a hazai árakkal.
Teljesen biztos, hogy az ikonikus sportkocsi alternatív hajtáslánccal is elérhető lesz, de erre néhány évet még várnunk kell.
Ki mondta, hogy az akár környezettudatos módon is használható sportos autókat ne lehetne tuningolni?
A Porsche 911-es talán az első sportautó, amiről az ember már gyerekkorában megtanulja, hogy néz ki, igazi ikon, komoly hagyományokkal. Tudták, hogy egy ideje már egy fiatal magyar dizájneren múlik az, hogy hogyan néznek ki ennek az ikonnak a frissebb modelljei?